کابران عزیز وبسایت پسورد برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه مجموعه جدید نرم افزار و بازی اندروید - 2014 آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

«برای ادامه، لطفاً جاوا اسکریپت را در مرورگر وب فعال کنید» درباره این صفحه سیستم های ما ترافیک غیر عادی را از شبکه رایانه شما شناسایی کرده اند این صفحه بررسی می کند تا مطمئن شود که شما در حال ارسال درخواست هستید، نه یک روبوت چرا این اتفاق رخ داده است؟ این صفحه هنگامی ظاهر می شود که بصورت خودکار درخواست های ارسالی از شبکه رایانه شما شناسایی می کند که بنظر می رسد شرایط سرویس ما را نقض می کنند مدت کوتاهی پس از اینکه این درخواست ها متوقف شدند انسداد برطرف می شود در این مدت، حل کردن در بالا به شما امکان میدهد که از سرویس های ما استفاده کنیداین ترافیک ممکن است توسط نرم افزار مضر، یک افزونه مرورگر، یا اسکریپتی که درخواست های خودکار ارسال می کند ارسال شده باشد اگر دارای اتصال شبکه مشترک هستید، از سرپرست خود بخواهید به شما کمک کند کاربر دیگری که از همان آدرس استفاده می کند ممکن است موجب این مشکل شده باشد بیشتر بیاموزیدگاهی اوقات اگر در حال استفاده از شرایط پیشرفته ای باشید که روبوت ها به استفاده از آنها شناخته شده اند، یا در حال ارسال سریع درخواست ها باشید، ممکن است از شما درخواست شود که را حل کنید آدرس زمان
فروش ویژه مجموعه جدید نرم افزار و بازی اندروید - 2014



مجموعه جدید نرم افزار و بازی اندروید 2014. کامل ترین آرشیو بازی ها و نرم افزارهای اندروید، همراه با توضیح فارسی و تصاویر تمام بازی ها و نرم افزارها. مجموعه ای بی نظیر و ضروری برای تمام دارندگان گوشی های اندروید. پکیج اورجینال و شکیل شامل 3 DVD نه گیگابایتی اورجینال سیلور (معادل 6 DVD)
محتویات مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- بیش از 800 بازی جدید و باکیفیت اندروید در تمام ژانر های مختلف بازی
- بیش از 600 نرم افزار جدید و کاربری اندروید در دسته بندی های مختلف
- بیش از 2400 زنگ تماس و پیام کوتاه (رینگتون) متنوع برای تمام گوشی ها
- صدها تم Theme، لانچر Launcher، ویجت Widgets، والپیپر Wallpaper و ...


مطالب مرتبط

فروش ویژه ساعت مچی Romanson مدل Chrono
فروش ویژه گردنبند چشم نظر چهار قل
فروش ویژه ست تی شرت و شلوار BMW
فروش ویژه خردکن دستی نخ دار
فروش ویژه شال محرم طرح یا اباعبدالله
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید